Prohledat tento blog

středa 15. října 2014

Sweater scarf

Použít svetr místo šály by mě samotnou asi nenapadlo. Vždy jsem ho nosila jen přez ramena, nebo kolem pasu. Poprvé mě to zaujalo už na jaře, když jsem takto uvázaný svetr viděla na jednom klukovi. Říkala jsem si že to musím taky vyzkoušet, jenže sezóna svetru už byla u konce a já na to úplně zapomněla. Až když jem viděla street style fotky z fashion weeks. Znovu mě to praštilo do očí. Takže tady je. Musím říct, že nemít ten svetr takhle s sebou asi bych už trochu zmrzla. Z fotek se to nezdá, ale na tričko to venku už vážně neni.


Wearing sweater as a scarf wasn't my idea. I saw it on a boy half year ago. And now it's a right time to prove it.






Svetr - C&A
Triko - Gate
Jeans - Exe
Boty - Reebok
Brýle - dárek k časopisu Glanc

Žádné komentáře:

Okomentovat