Prohledat tento blog

pátek 26. prosince 2014

Blur



Pokud by jste si měli v novém roce koupit jen jednu kosmetickou vychytávku ať je to BLUR.

 Ten můj je denní krém L´oréal Revitalift Magic Blur a je to absolutní zázrak. Přišla jsem k němu úplnou náhodou, když jsem při vánočním úklidu třídila časopisy a našla v jednom z nich vzoreček. Většinou tyhle vzorky nepoužívám, ale tentokrát jsem ho zkusila. Nádherně vyhladil mojí pleť, která jinak trpí na všechny nedokonalosti na které si vzpomenete. Je suchá i mastná zároveň ( to vážně existuje), má rozšířené póry i první vrásky. Hned druhý den jsem běžela do drogérie a byl tam. Kamarádka co byla se mnou si ho koupila taky, asi podlehla mému nadšení, tak doufám, že je stejně spokojená. Tohle bude rozhodně top produkt roku 2015. Navíc s blur krémy teď přichází i jiné značky. Pokud jste tedy zvyklé používat kosmetiku jiné značky, určitě se také dočkáte.

 L´oréal Revitalift Magic Blur. It´s absolutely wonderful. Blur products becomes cosmetics MUST HAVE 2015, trust me.

http://m2.paperblog.com/i/228/2285028/loreal-paris-lancia-il-nuovo-revitalift-magic-L-VMDOgr.png

Žádné komentáře:

Okomentovat