Prohledat tento blog

sobota 3. ledna 2015

In 2015 I want...

 Jak jsem psala minule, je načase dát si nějaké to novoroční předsevzetí. Tedy ne pro mě. Já takové věci nedělám.


1) ZHUBNU
 To je jistě každoroční favorit mnoha lidí. Taky jsem k nim patřila, než jsem zjistila, kolik to má nevýhod. Jím ráda a docela hodně a když se nenajím, jsem naprosto nesnesitelná. I můj syn už to pozná a když vidí, že nemám nejlepší náladu, hned se ptá, jestli nemám hlad. Navíc hrozí jojo efekt a kam má pak člověk dávat všechno to obleční. Skříně prostě nejsou nafukovací.

 1) Diet
Most common, but noting for me. If I´m hungry, I´m angry. And when your size is moving from XS to M you need very big wardrobe.

Pinterest

2) BUDU JÍST ZDRAVĚ
 To by nemusel být problém.Jen je potřeba si ujasnit co to přesně znamená. Trocha zeleniny a ovoce ještě nikomu neublížila. Na druhou stranu jestli Vám to nechutná a jíte to s odporem, stejně to nebude mít moc efekt. Taková svíčková od maminky to je něco jiného. Milujete jí a maminka to ví a vaří jí, aby Vám udělala radost. Sníte jí s chutí a pak má zase radost maminka. Tomu já říkám ŠŤASTNÉ JÍDLO a po něm se netloustne. Stejně jako po čokoládě.

   Kakao roste na stromě.
Strom je zelený.
Když je to zelené,
je to zelenina.
Čokoláda je salát ...

2) Healthy Eating
If you eat vegetables, but you hate it, it´s not healthy. Better is Happy Eating. When somebody prepare food for you with love and you eat it with love that called I Happy food and it´s moor then healthy.


recepty.cz


3) Budu sportovat
 Další oblíbený kousek. Sport je fajn, ale musí vás bavit. Pokud si koupíte permanentku do fitka a pak tam chodíte jen proto aby vám nepropadla je to špatně. Nic Vám to nepřinese. Je potřeba si dobře vybrat. Já moc na sport nejsem, vlastně ho ani nepotřebuju. Pohybu mám dost 2 děti a 2 zvířátka mi ho zajišťují víc než bych chtěla. Ono honit po celém bytě dítě a u toho se ho snažit nasoukat do kombinézi vydá za lekci aerobiku. Ale je pravda, že pár sportů jsem na milost vzala. Chodím plavat, bruslit a občas (naposledy před půl rokem) na Jógu a Aerojogu.


3) Sport
 It´s good, if you enjoyed. Choose the right one is important. My favorite is swimming, skating, Joga and Aerojoga.



PS: Mám zálusk na nový sport. Jaký? To se dozvíte příště.
PS: New sport for me in next post.



Žádné komentáře:

Okomentovat