Prohledat tento blog

pátek 20. února 2015

Long winter

 Zdravím Vás po dlouhé době a omlouvám se, že jsem se teď blogu nevěnovala. Ještě jsem se úplně nevzpamatovala z chřipky a pořád jsem strašně unavená a jediné co jsem schopná ve volných chvílích, které normálně patří blogu, dělat, je spát. Asi už je ta zima na mě moc dlouhá a každým rokem to snáším hůř. Zkoušela jsem už všechno možné abych si nějak dodala energii, teplou vodu s citrónem, zeleninové saláty, solárko, ale nic nezabírá. Jestli je něco, co pomáhá Vám, budu ráda za jakýkoli nápad. Pro dnešek tedy jen jedna fotka a moje nová šála. Příště se polepším.

 Hallo, I´m so sory, for the brake. Winter is long and I have no energies. Only thing I want is sleeping. Any tips for me to be power full again? For today I have for you a photo of my new scarf.





Šála - F& F
Kabát - Next
Kabelka - Asos
Kalhoty - F& F
Kozačky - Deichman 

3 komentáře:

  1. I don't like winter too, but don't worry Spring is here. :) Your scarf is beautiful and you look so cosy.

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat