Prohledat tento blog

pátek 13. března 2015

16 H

 Ahoj, dnes Vám ukážu můj nový úlovek z Rossmanna. Je to naprosto skvělá barva na rty Dermacol 16 H LIP COLOUR v odstínu č. 6. Funguje to tak, že nejprve přetřete rty barvou, necháte zaschnout a pak aplikujete bezbarvý lesk. Já jsem člověk, který si neustále sahá na obličej, smrká a olizuje si rty a proto jsem pokaždé nadšená, když narazím na produkt, který si během pár minut nějak nerozpatlám. Jestli jste na tom podobně jako já, nebo Vás prostě jen nebaví pořád si opravovat make up, určitě tuhle rtěnku/lesk/barvu na rty vyzkoušejte.

Hallo, today I would like to show you my new lip color. It's a 16 H LIP COLOUR no. 6. and it's made by Czech label Dermacol. I'm must say I'm happy I found this amazing lip color, witch is so long lasting. 




Jestli chcete vydět jak vypadá na rtech, sledujte můj instagram stepankakos.
If you want to see how beautiful it's on my lips, folow me on instagram stepankakos.

Žádné komentáře:

Okomentovat