Prohledat tento blog

pátek 10. dubna 2015

How to wear a had

  NEBOJTE SE KLOBOUKŮ. Na tenhle titulek z módního časopisu, který sem před několika lety četla, jsem si vzpomněla při psaní tohoto příspěvku. Tenkrát mi přišel vážně vtipný. Minimálně tedy splnil účel, když se mi vybavil i po tolika letech. Ano, klobouky jsou zase in a není třeba se jich bát a jestli nevíte, jakýsi vybrat nebo k čemu ho nosit, mám pro Vás pár fotek pro inspiraci. Já už mám také jeden obědnaný.


 Don´t be afraid of wearing a had. This season is it one of my favorite piece of spring/summer wardrobe. There is same inspirations how to wear it.













Zdroj: Pinterest

5 komentářů:

  1. Tiež som veľký fanúšik klobúkov. Po rokoch som sa k nim znovu vrátila. Bola by som rada, keby si nosili viac, tak ako kedysi.o)

    http://www.newskinyme.com/news/little-italy/

    OdpovědětVymazat
  2. I myself have 2 hads but i'm never really sure how and when to wear them. Anyway nice post. x

    OdpovědětVymazat